Do bitwy zostało 33 dni.
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
  
Dowództwo Operacyjne Rodzajów Sił Zbrojnych
20 Bartoszycka Brygada Zmechanizowana
Samorząd Województwa Mazowieckiego
Urząd Miasta Mława
NOVAGO
ENERGA
 Oferta sponsorska
   Rekonstrukcja Bitwy pod Mławą  
Proponowane formy usług reklamowych w zamian za sponsoring wydarzenia:

SPONSORZY WSPOMAGAJĄCY
Sugerowana kwota dofinansowania rekonstrukcji – do 10 tys. zł

1. Umieszczenie nazwy firmy na plakacie promocyjnym
2. Umieszczenie powierzonych przez sponsora bannerów reklamowych na terenie pola bitwy;
3. Udostępnienie terenu w rejonie bitwy o powierzchni 15m2 na ustawienie stoiska handlowo – promocyjnego;
4. Podanie nazwy firmy podczas przewidzianych konferencji prasowych;
5. Umieszczenie nazwy firmy wraz z linkiem do strony macierzystej na stronach internetowych inscenizacji www.bitwa1939.mlawa.pl;
6. Umieszczenie nazwy firmy w produkcji w formie płyty DVD;
7. Przekazanie 1 dwuosobowego zaproszenia na uroczystości dla przedstawicieli firmy

SPONSOR GŁÓWNY
Sugerowana kwota dofinansowania rekonstrukcji – do 50 tys. zł

1. Umieszczenie nazwy i logo firmy w następujących wydawnictwach reklamowych: plakatach, ulotkach promocyjnych, zaproszeniach etc
2. Umieszczenie powierzonych przez sponsora bannerów reklamowych, z nazwą i logo firmy na terenie pola bitwy;
3. Udostępnienie terenu w rejonie bitwy o powierzchni 15m2 na ustawienie stoiska handlowo – promocyjnego;
4. Udostępnienie miejsca na terenie okołobitewnym przeznaczonego na ekspozycję elementów przestrzennych (balony, makiety, elementy dmuchane), o łącznej powierzchni nie przekraczającej 25m2;
5. Podanie informacji o sponsorze podczas oficjalnego otwarcia inscenizacji;
6. Nagłośnienie dla potrzeb akcji promocyjnych sponsora, po uprzedniej konsultacji treści, pory i czasu prezentacji;
7. Umieszczenie logo oraz podanie nazwy firmy podczas przewidzianych konferencji prasowych;
8. Umieszczenie nazwy i logo firmy wraz z linkiem do strony macierzystej na stronie internetowej inscenizacji www.bitwa1939.mlawa.pl;
9. Umieszczenie nazwy oraz logo firmy w produkcji w formie płyty DVD;
10. Przekazanie 3 dwuosobowych zaproszeń na uroczystości dla przedstawicieli firmy

SPONSOR GENERALNY
Sugerowana kwota dofinansowania rekonstrukcji – ponad 50 tys. zł

1. Umieszczenie nazwy i logo firmy we wszystkich wydawnictwach reklamowych tj.: plakatach, ulotkach promocyjnych, zaproszeniach, banerach etc:
2. Umieszczenie powierzonych przez sponsora bannerów reklamowych, z nazwą i logo firmy na terenie pola bitwy;
3. Umieszczenie loga firmy sponsorskiej na bilbordzie reklamującym rekonstrukcję przy drodze krajowej nr 7;
4. Udostępnienie terenu w rejonie bitwy o powierzchni 30m2 na ustawienie stoiska handlowo – promocyjnego;
5. Udostępnienie miejsca na terenie okołobitewnym przeznaczonego na ekspozycję elementów przestrzennych (balony, makiety, elementy dmuchane), o łącznej powierzchni nie przekraczającej 50m2;
6. Podanie informacji o sponsorze podczas oficjalnego otwarcia inscenizacji;
7. Nagłośnienie dla potrzeb akcji promocyjnych sponsora, po uprzedniej konsultacji treści, pory i czasu prezentacji;
8. Umieszczenie nazwy i logo firmy oraz krótkiej prezentacji firmy jako sponsora inscenizacji w publikacjach w prasie regionalnej i ogólnopolskiej w zamawianych przez Urząd Miasta materiałach typu „Kurier z pola Bitwy”; Gazeta z pola Bitwy Gazety Wyborczej;
9. Promocja firmy sponsorskiej w czasie imprez i akcji promocyjnych miasta ( Dni Mławy, koncerty na Estradzie w Parku Miejskim etc) po uzgodnieniu treści i formy;
10. Umieszczenie informacji o firmie jako sponsorze w produkcji w formie płyty DVD:
11. Umieszczenie logo oraz podanie nazwy firmy podczas przewidzianych konferencji prasowych;
12. Umieszczenie nazwy i logo na identyfikatorach;
13. Umieszczenie nazwy i logo sponsora wraz z linkiem do strony macierzystej na stronie internetowej inscenizacji www.bitwa1939.mlawa.pl;
14. Umieszczenie nazwy i logo firmy w formie uproszczonej (1 kolor), na koszulkach pamiątkowych, znaczkach pamiątkowych przeznaczonych do sprzedaży i rozdawnictwa promocyjnego, od momentu podpisania umowy;
15. Przekazanie 5 dwuosobowych zaproszeń na uroczystości dla przedstawicieli firmy

Prosimy o kontakt


Organizator:

Urząd Miasta Mława
Stary Rynek 19
06-500 Mława
tel. 23 654 56 80
e-mail: ratusz@mlawa.pl
konto: 51 8213 0008 2003 0400 9999 0001


powrót  
 
© 2008 Copyright www.bitwa1939.mlawa.pl All Rights Reserved.